Den här webbplatsen har begränsat stöd för din webbläsare. Vi rekommenderar att du byter till Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

2-4 DAGAR LEVERANS!

FRI FRAKT ÖVER 500 SEK

HANDLA NU - BETALA SENARE MED KLARNA.

Vanliga frågor och svar

Vi vill göra det enkelt för dig. Här hittar du de vanligaste frågorna om beställningar, hur du betalar, leveranser, returer och produkter.

Om du inte hittar svaret på din fråga, vänligen kontakta vår kundtjänst.

ALLMÄN INFORMATION

Information & villkor

Här hittar du all nödvändig information om allmänna villkor, köp av onlineprogram och fysiska produkter från Mimmi Kapell AB.

Om du inte hittar den information du söker är du välkommen att kontakta oss via mail, support@mklifestyle.se

Viktigt att komma ihåg innan du beställer

Din produkt levereras alltid till den adress eller e-post du angav vid köpet. När du köper en kost- eller träningsplan skickas programmet direkt.

För fysiska produkter kommer din beställning att returneras till oss om du angett fel kundinformation, så det är viktigt att du kontrollerar att all information är korrekt innan du gör din betalning. Om du tror att du har gjort fel, kontakta oss omgående via support@mklifestyle.se

Om du köper en fysisk produkt och inte hämtar beställningen så att vi får den i retur, måste vi debitera dig för fraktkostnaden.

TRÄNINGS- OCH MÅLTIDSGUIDE

Vilket program ska jag välja?

Alla träningsprogram har en informationsdel där du kan läsa om dess syfte och om programmet är gym eller hemmabaserat.

Varje månad får vi hundratals mejl om vilket program som "passar mig?"

Tyvärr hinner vi inte alltid svara på alla frågor inom rimlig tid.

Erbjuder du personliga program?

Tyvärr erbjuder Mimmi inte individualiserade program.

De tillgängliga programmen är utformade för att passa de flesta av en mängd olika aspekter.

Viktminskning, rehabilitering, muskeluppbyggnad och bantning.

Hur kan dietplanen se ut?

Till exempel. 60 dagars utmaning, programmet innehåller fyra faser (en fas = 15 dagar) där du får två olika frukostalternativ, förslag på protein, kolhydrater, sallad och sås med mått och tillvägagångssätt för matlagning. Upp till 5 olika förslag på mellanmål att ätas två gånger om dagen.

Innehåller dina dietplaner vegetariska alternativ?

Ja, mina program erbjuder vegetariska alternativ.

Detta kommer också att informeras i informationsdelen av det specifika programmet.

Kan något av dina program göras hemifrån?

Ja, många av mina träningspass kan göras hemifrån.

i respektive programinformation kan du se om träningsprogrammet är gym- eller hemmabaserat.

Hur får jag tillgång till mitt köpta program?

När du har gjort din betalning kommer ditt program att visas som en nedladdningsbar PDF-fil till den e-postadress du angav vid köptillfället.

Jag är nybörjare, kan jag göra något av dina program?

Alla träningsprogram innehåller givetvis antingen bild- eller videomaterial, vilket gör det enkelt för dig att förstå övningarna.

Träning ska vara utmanande men framför allt roligt. Har du köpt ett program som du tycker är för tufft, anpassa träningen efter dina förutsättningar.

Minska antalet repetitioner/tid som krävs för den specifika övningen och sätt upp ett mål som du gradvis bör öka för att nå.

BETALNING/ÅTERBETALNING - KOST- & TRÄNINGSGUIDE

Betalar jag en månadsprenumeration för dina program?

Mina träningsprogram inkluderar inga dolda avgifter, du betalar en gång och behåller ditt program för alltid.

Erbjuder ni återbetalningar på era program?

MK LIFESTYLE erbjuder inte återbetalningar på några diet- eller träningsprogram.

MK LIFESTYLE erbjuder digitala produkter och så snart du köpte har du tillgång till allt innehåll, så återbetalningar kan inte utfärdas om inte under exceptionella omständigheter.

Även om du har gjort ett oavsiktligt köp, ändrat dig eller insett att det finns legitima skäl till att programmet inte är lämpligt för dig, kommer vi inte att kunna återbetala dig.

BETALNING/ÅTERBETALNING - FYSIKALISKA PRODUKTER

Kan jag byta/returnera min fysiska beställning?

Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp kan du returnera din beställning inom 14 dagar efter leverans av ditt paket. Produkter som returneras måste vara i originalskick. Det innebär att produkterna inte får ha använts eller tvättats, produkterna ska även returneras i originalförpackning.

Om det finns fläckar, skador eller annat som gör att produkten inte kan säljas igen, nekas returen. Vi strävar efter hållbar e-handel och hoppas att du blir nöjd och vill behålla produkten. Om du vill returnera din produkt, vänligen kontakta oss på retur@mklifestyle.se

Vid retur står du för eventuella fraktkostnader och andra avgifter, MK LIFESTYLE tar inget ansvar för förseningar eller borttappade paket.

Alla återbetalningar görs med samma betalningsmetod som används för beställningar. Vi arbetar för att återbetalningen ska ske så snabbt som möjligt, Normalt inom 14 arbetsdagar.

Produkter som inte omfattas av returrätten på grund av hygieniska skäl är produkter som hör till kategorin underkläder.

Hur snabbt får jag min återbetalning?

När vi fått din beställning i retur tar det mellan 1-14 dagar att återbetala.

Erbjuder ni gratis returer?

Tyvärr inte, om du vill returnera din produkt tar vi ut 59 SEK för inrikes returer och 99 SEK för utländska returer.

Detta belopp kommer att dras från det belopp som vi återbetalar dig.

Kan jag avboka min beställning?

Tyvärr kan vi inte annullera din beställning eftersom den skickas från webbutiken till vårt lagersystem.

Endast i undantagsfall har vi möjlighet att annullera din beställning. Om du vill avbryta en beställning, vänligen kontakta oss support@mklifestyle.se omgående.

Vi kan inte lova avbokningen men du kan alltid prova.

Om vi ​​inte kan avbryta din beställning är du välkommen att returnera din beställning och få pengarna tillbaka.

När vi har mottagit din retur återbetalas hela beloppet minus fraktkostnaden.

Kostnad för inhemsk retur är 59 SEK och utlandsretur 99 SEK.

Varför har jag inte fått min orderbekräftelse?

Från genomförd beställning kan det ta upp till två timmar innan vi kan skicka en e-postbekräftelse.

Om du fortfarande inte har fått en bekräftelse efter två timmar ska du kontakta vår kundtjänst via order@mklifestyle.se

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Vi erbjuder flera olika betalningsalternativ.

Du kan betala med följande betalkort:

- Visum

- Visa Electron

- Mastercard

- Matgäster

- American Express.

Faktura/konto

Vi erbjuder betalning mot faktura genom vår samarbetspartner Klarna AB. Du kan välja mellan två olika betalningsmetoder:

Tydlig faktura, där du betalar hela beloppet på en gång.

Klarna konto, där du väljer att delbetala.

För att läsa mer om Klarna och företagets allmänna villkor, vänligen klicka på denna länk: www.klarna.com/se/villkor

PayPal

Du kan betala med PayPal, välj alternativet i kassan och följ sedan instruktionerna. Du behöver ett konto hos PayPal för att kunna genomföra betalningen.

Om du inte har detta kan du enkelt registrera en vid köpet. Varorna skickas direkt efter betalning och ingen extra avgift tas ut.

– Vi tar ut dina pengar så fort betalningen är registrerad hos oss. PayPal-betalningar bekräftas normalt inom några minuter.

– Det tillkommer naturligtvis ingen extra avgift utöver eventuella fraktkostnader.

LEVERANS - FYSIKALISKA PRODUKTER

Vilka fraktalternativ erbjuder ni?

MK LIFESTYLE erbjuder gratis standardleverans på alla inhemska beställningar. Observera att gratis frakt kommer att tillämpas på din beställning i kassan.

Den beräknade leveranstiden beror på fraktlandet. Så snart din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse.

Sverige / Norge / Danmark 1-3 dagar

Europa 3-5 dagar

Resten av världen 3-7 dagar

ovanstående leveranstider är inte garanterade och MK LIFESTYLE ansvarar inte för förseningar.

Observera att leverans till adresser på landsbygden kan resultera i längre leveranstider. Alla beställningar är sh

Kan jag spåra min beställning?

Beroende på vad din beställning innehåller kanske du inte kan spåra ditt paket.

Om du till exempel köper ett paket underkläder skickar vi paketet med Postnord och din beställning kommer inte att kunna spåras.

Om du inte har fått din beställning inom 5 dagar, vänligen kontakta oss på order@mklifestyle.se

Jag har fått en felaktig produkt, kan du hjälpa?

Skulle du få en produkt som är defekt, felaktig eller har ett fel, kommer vi gärna att undersöka en lösning. Vänligen kontakta vårt supportteam på support@mklifestyle.se med följande information:

- En fullständig beskrivning av felet

- Bildbevis bifogas

- ditt beställningsnummer

Observera att problem av detta slag måste rapporteras till oss inom 30 dagar från mottagandet av beställningen.

Leveranser över hela världen

Oavsett var du är ser vi och stöttar dig!

Försök i fred

Vi erbjuder enkel retur inom 20 dagar, ingen brådska!

Betalningsalternativ

Vi vill att du ska känna dig trygg när du handlar hos oss. Välj att betala med kort, paypal eller Klarna.

Kundvagn